“My shrink says there aren’t any signs of insanity…”. This film is about the normal insanity of everyday life and about a young woman’s efforts in dealing with it. The more she struggles to come to terms with her environment, the more absurd her story becomes - and still the viewers recognise themselves in in her train of thoughts.