A mosaic of the experiences suffered by new immigrants to Argentina, linked through three stories taking place at the La Salada Fair. People of different races struggle with loneliness and feeling far from home: a Korean father and his daughter preparing for an arranged marriage, a young Bolivian freshly arrived in the country looking for work, and a Taiwanese DVD seller who wants a girlfriend to keep him company.