Nerea, a mother aged 38 who works in a daily newsroom, struggles to reconcile her family and professional life. From one day to the next the precarious balance finally falls to pieces when her mother, Luisa, is taken into hospital for memory loss. Nerea feels guilty for not having reacted earlier to the first symptoms of her mother's illness. Now she can only watch as Luisa goes back in time into the past. Nerea will learn part of her mother's hidden life and discover similarities in their experiences, stirring up the ghosts that live in the memories of both women.