Nagisa Oshima
Oshimak bere amaren eta hura jaio zen hiriaren (Kyoto) erretratua egin zuen dokumental honen bitartez. Argazki, margo eta grabatu zaharrak, eta berak filmaturiko metrajeak osatzen dute tenpluen hiri eta Japoniako hiriburu ohiari buruzko fresko hau.