Nagisa Oshima
Oshimak shinju japoniar tradizioari (bi maitaleren suizidio bikoitza) helduko dio bere lan enigmatikoenetako bat den honetan. Garaiko abangoardia artistikoek elkar egiten dute estetika fineko film fatalista eta tragiko honetan.