Manipulaturiko eta ordenagailuz animaturiko argazkietan oinarrituriko teknika sofistikatua erabiltzen du film honek etorkizun hurbileko irudimenezko Europako bizitzari buruzko alegia klaustrofobikoa eraikitzeko. Vincent Gallo, Juliette Lewis eta Stellan Skarsgård daude ahotsen atzean.