Bill Plympton animazioaren maisu lotsagabeak bere estilo imitaezina erabili du 50eko hamarkadako gazte-zinemari, tupe amaigabeen institutuko komediari, rock musikari, moto azkarrei, mutil ederrei eta dantzaldiko erreginei omenaldia egiteko. Baina, hori guztia, noski, humore beltz eta borondate satiriko ugariz jantzita.