Robinson?s boat sinks off the southern Spanish coast. With difficulty, he makes it to the shore and saves his life. An anonymous, outlawed man, he?s not like the other sub-Saharan immigrants. Robinson?s mind is full of voices, spirits that confuse and govern him. To free himself he?ll have to carry out a mission: kill a man.