Things haven?t been going too well lately for Ismael. He?s put on 20 kilos, his girlfriend has left him, and he?s almost in the red. All he needed was to witness a violent hold-up and find himself landed with pressure from the police to identify Willy, a dangerous criminal who also hounds him so?s he won?t give him away. That?s when Ismael meeds Débora, a young prostitute in whom he finds the next best thing to redemtion.