Nora joan nahi dut? Bost gazte, bost uneko argazki. Beste hiri batera joango dira bizitzera, beste bizimodu batera. Autobide bateko gasolindegian geraturik, beren planak eta helmugak zalantzan ipiniko dituzte. Eta aukera berriak sortuko zaizkie.