Emakume gazte bat iratzarri egin da. Galduta dagoela ematen du, ez duela ezer gogoratzen. Hiri handian eta argitsuan barrena dabilela, bi pilula eta berari zuzenean begira dagoen kamera bat topatuko ditu.