Esau eta Rachel laurogei urte beteta daude ia, eta haien bizitzaren azken etapa deskribatzen du filmak. Denbora-tarte labur horretan, errealitatea aldatu egingo zaie, eta, Esau eta Rachelen arteko mundu berriaren bitartez, maitasun-istorio bat agertuko da; beren beldurrak, desioak eta ekintzak.