Zohar ostiraleko familia-afarira joango da, Efi bere senargaiarekin. Mahaian familia-elkarrizketa iraingarriak entzungo ditu, eta jabetuko da, entzungor egiten jarraituz gero, antzeko etorkizuna egokituko zaiola bere bizitza berrian ere.