Peruko kostaldearen parean dagoen uharte arrokatsu eta lehorra. Ez dago ez lurrik, ez urik. Baina bai, ordea, milaka hegazti. Hamar urtez, bi zaindari bakarrik bizi daitezke Guañape Sur uhartean. Hamaikagarren urtean, ehunka lagun iritsiko dira uhartera, hegaztien zirinak biltzera.