Hara hemen Dylan, hamalau urteko Belfasteko mutila, gizon bakarreko armada, Rolex baten jabea. Itxuraz suntsitutako paisaia horretan, jaioko ote da haurtzaroa berriro? Aspiraziorik gabeko erkidego batean galdurik, ez da samurra Dylanek hurrena zer egingo duen asmatzea. Jakingo ote du noizbait zer dagoen kobazulo magikoan?