Alto Sauce herrian krimen bat gertatu zen orain hogei urte. Gaur egun, kasua berriz ireki dute, eta komunitateko kideak aurrez aurre ipiniko dira beren adierazpenekin. Alto Sauce filmak ispiluen jokoa planteatuko digu iraganaren eta orainaren artean, bai eta sekula desagertu ez den gezurraren artean ere.