Tomás Kolonbiako Pazifikoko kostaldetik gerraren ondorioz ihes egindako gazte beltza da. Bogotan egin nahiko du bizimodua; zortzi milioi biztanleko hiri arrazistan, alegia. Jairo bere anaia kaleetan desagertuko da, eta, haren bila dabilela, Tomásek beldurrari, nostalgiari eta iraganeko zauriei aurre egiteko indarra proban ipiniko du. Bidaia horretan, itsasoaren gaindik 2.600 metrora dagoen hirian hutsetik hasi beharko du.