Daniela hamazortzi urteko neska da, familia ebanjeliko kontserbatzaile batean hazia. Kristau-erruaren eta berezko errebeldiaren artean zatiturik, Danielak gehiegikeriaz jositako gau traumatikoa igaroko du. Ondorioz, gurasoek zigortu egingo dute, eta bere existentziaren inguruan zalantzak sortuko zaizkio. Helduarora ezinbestean egindako jauzi horretan, Danielak nerabezaro kiskaliaz libratu nahiko du, baina beste traba batekin egingo du topo: sexu bereko lehendabiziko maitasuna agertuko zaio bat-batean.