Juan klandestino dago. Bere amak, aitak eta osaba Beto maiteak bezalaxe, beste izen bat dauka etxetik kanpo. Juani, ikastetxean, Ernesto deitzen diote. Halako batean, María ezagutuko du, izen bakarreko neskatila. Benetako gertakarietan oinarritua eta 1979ko Argentinan girotua. Film hau maitasun-filma da.