El precio de la libertad thriller politikoak 60ko hamarkadatik 80kora bitarteko Euskal Herria deskribatzen du, Mario Onaindia ardatz hartuta. Onaindia etakide izan zen frankismo garaian, eta heriotza zigorra ezarri zioten Burgoseko Prozesuan. Handik urte batzuetara, ETA politiko militarra desegitea lortu zuen.