Paul Grimault zuzendariak pailazo txiki bati kontatuko dizkio bere film laburren istorioak, eta objektu bizigabeak nola animatu irakatsiko dio. Benetako hartualdiak eta animaziozkoak nahasirik, bere filmetan sortu diren pertsonaiak pantailaren aurrean elkartuko dira, Le Petit Soldat ikusteko.