Jacques Demy
Oscar François de Jarjayes emakume jaio zen, baina bere aitak semea nahi zuen oinordeko. Hala, aurretik ere bost alaba zituenez, gizonezko izateko hezi zuen, André bere umezainaren bilobarekin batera. Hazi zenean, Oscar erreginaren guardiako ofizial bilakatu zen; André, berriz, ukuiluko morroi. André Oscarrekin maiteminduta dago, baina Oscarrek denbora beharko du berak ere maite duela jabetzeko. Iraultza hasi zenean, hasiera batean bando banatan egongo dira.