Jacques Demy
1349ko uda. Europa izurrite beltzak astinduta. Batetik bestera ibiltzen den aktore talde bat Hamelin aldera abiatuko da. Bidean txirula jotzen duen trobalari bat elkartuko zaie. Arratoiak Hamelinera iritsiko dira. Txirulariak hiria askatuko duela aginduko du, trukean mila florin jasotzen baditu. Baina, lortu ostean, burgumaisuak ez dio dirutza hori ordaindu nahiko.