Jacques Demy
Errege bat zoriontsu bizi da bere emazte ederrarekin eta alabarekin. Gainera, sekulako urre mordoa ematen dion asto baten jabe da. Baina erregina gaixotu egingo da; hala, hil aurretik erregeari zin eginaraziko dio, inorekin ezkontzekotan, erregina bera baino ederragoa izan beharko duela emaztegaiak. Buru-belarri bila aritu ostean, erregearen alabak bakarrik beteko du erreginaren eskakizuna. Printzesak orduan bere amabitxiarengana joko du, Lilien Maitagarriarengana, eta hamaika maltzurkeria prestatuko dute ezkontza galarazteko.