Lehen jaunartzea egiteko prestatzen ari zen garaian zer-nolako gaizki-ulertuak bizi izan zituen kontatuko dio Paul-ek Bernardi; izan ere, lizunkeria eta luxu hitzak nahastu zituen (frantsesezko luxure eta luxe, alegia). Hieronymus Bosch margolariaren lanari buruzko liburu batean lizunkeria identifikatzen saiatuko dira biak, eta, ostean, kafetegi batean inguruan dituzten emakumezkoak biluzik ikusten hasiko dira.