Lola Nanteseko kabaretari bat da, eta zazpi urte darama bere maitale Michel noiz itzuliko zain. Michel dirua egitera joan zen, Lola haurdun zegoela jakin gabe. Frankie marinel amerikarrarekin harreman labur bat izan ostean, Roland izeneko txikitako lagunarekin topo egingo du. Lolarekin liluraturik, Rolandek bere maitasunaren berri emango dio. Baina Lolak Michel du oraindik buruan.