Jim Parasite maltzurrak eta bere gaizkile-taldeak Dark Cityko Texas Ranger guztiak harrapatu eta txiki-txiki egingo dituzte. Orduan, Luke eta Lucy, hamabina urtekoak, haiek salbatzera etorriko dira. Adiskideen laguntzarekin Ranger berri bilakatuko dira, eta Parasitek mundua menderatzeko prestatutako plan gaiztoa zapuztuko dute.