Film labur honek Massimo Bottura sukaldariaren oinarri gastronomikoak deskribatzen ditu. Botturaren errezetek arrantzaleen, nekazarien eta artisten kontakizunetarako bide ematen dute; Po ibaiaren haraneko tradizioak, hasi ibaiaren deltatik eta Modenaraino.