Britainiako Restaurant aldizkariak bi urtez jarraian aukeratu du Kopenhageko Noma jatetxea munduko jatetxerik onen. Dokumental honen bidez, René Redzepik zehaztasun militarrez eta talentu izugarriz gidatutako sukaldea ezagutuko dugu. Era berean, Eskandinaviako zapore eta lurrinetara ere gerturatuko gara.