Felipe Ugarte musikariak eta Andoni Luis Aduriz sukaldariak elkarrekin abiatutako proiektua, gastronomia-menu bat esperientzia musikal bilakatzeko helburuz. Mugaritz jatetxeko errezetek soinu-mundu fidel eta gardena sortuko dute, gustuaren bitartez jasotako sentsazioak musika-konposizio bilakatuz.