Charlie Arturaola sommelier entzutetsua Argentinako Mendoza probintziara heldu da, ardo-dastatze batean parte hartzera. Bertan dela, sekulakoa gertatuko zaio: dastamena erabat galduko du. Nola edo hala sendatu eta zentzumen preziatuena berreskuratzeko irrikaz, Mendoza osoa zeharkatuko du eskualdeko ardo bikainak probatzeko eta, bide batez, ahosabaia "garbitzeko". Bidaia horretan, lagun maiteenak, beldurrak eta fantasmarik ezkutuenak topatuko ditu berriro ere.