Jack soldatapeko hiltzaile bihozgabe eta perfekzionista da. Suedian eginkizun batean parte hartu ostean, Jacken lepoari prezioa ipiniko diote, eta Italiako herrixka batera joan beharko du ihesi, hurrengo enkargua noiz iritsiko zain. Herritxo horretan, aita Benedetto herriko apaizaren adiskide izaten saiatuko da, baita herriko emakume baten maitasuna lortzen ere, Clararena, hain justu. Ezkutalekutik irtenda, ordea, litekeena da patuari zirikaka aritzea.