Alonzo Harris Los Angeleseko Narkotikoen Dibisioko poliziakidea da. Legea betearazteko metodo zalantzagarriak ditu, erabat ustelak ez esatearren. Harrisek lanean irakatsi beharko dio bere patruila-kide hasiberriari, Jake Hoyt idealistari. Azken horrek behin eta berriz galdetuko dio bere buruari Harrisek Los Angeleseko kaleetatik droga erretiratzeko erabiltzen dituen metodoak egokiak ote diren.