Alexek familiako negozioa oinordetu du: hain zuzen, kontratu bidezko hilketa-enpresa bat. Bere bizitzarekin oso gustura ez dagoenez, psikoanalistarengana jotzea erabakiko du, eta, itxarongelan dagoela, neska gazte erakargarri batekin topo egingo du. Bere lana berriro ere plantearaziko dio neskak, baita aitari aurre eginarazi ere. Aitak hurrengo enkargua emango dio, psikoanalista garbitzea, eta Alexek erabaki garrantzitsuak hartu beharko ditu.