Leonard bere emaztea hil zuenaren bila ari da, mendekatzeko. Baina arazo bat edukiko du: hiltzaileak emandako jipoiaren eraginez geratu zaion amnesia. Minutu batzuk aurretik gertatutakoa ezin izan izaten du gogoratu. Ohar idatziak eta bat-bateko argazkiak baliatuko ditu, gertatzen ari denaren hariari jarraitzeko.