David Berkowitz-ek, Samen Semea izenez ezagutzen zuten serie-hiltzaile misteriotsuak, hainbat hilketa egin zituen New Yorken, 1977ko udan. Spike Lee zinemagileak, garai horiek berregiteko, hiltzailearekin ikaratutako Bronx auzoko bizilagunak irudikatuko ditu.