Ghost Dog soldatapeko hiltzailea da, eta garai bateko samuraien gerra-etika baliatuko du. Bakarrik bizi da, eta uso mezulariak baino ez ditu lagun. Louie mafiakidearen aginduetara dago, urte batzuk lehenago bizitza salbatu baitzion, eta samuraien ohiko leialtasunarekin zerbitzatzen du. Baina Louiek eskatutako lan bat gaizki aterako da, eta mafia-familiak Ghost Dog garbitzea erabakiko du.