Los Angeleseko hiru poliziakide, Ed Exley, Bud White eta Jack Vincennes, kafetegi batean gertatutako hilketa multiple bat ikertzen hasiko dira. Itxuraz, Mickey Cohen gaizkilearen ahalegina izan da, krimen antolatuaren gaineko kontrola sendotzeko. Gauzak nahastu egingo dira, ordea, pornografia eta prostituzio sare bitxi bat aurkitzen dutenean; sare horrek kirurgia plastikoa eginarazten die emakumeei, Hollywoodeko izar ezagunen antza izan dezaten.