John Smith lege lehorraren garaiko gangsterra da. Justiziatik hanka egin ostean, Jericho aldera joango da (Texas). Hiri fantasma horretako biztanle gehienak ihes eginda daude, bi gaizkile-talderen artean izandako gerrak direla-eta: italiarrak eta irlandarrak, guztiak ere alkoholaren isilpeko merkatuan lehian. Bi taldeok borrokan ari direla, Smithek dirutza polita aterako du kontratatutako gangster gisa.