Johnek zeukan diru guztia galdu du. Egun batez, Sydney jokalari profesionala ezagutuko du; Johnekin errukitu ostean, jokoan nola irabazi irakatsiko dio. Sydneyk babestuta, John Renora joango da bizitzera, eta hiriko kasinoetan dirua irabaziko du. Gauzek okerrera egingo dute, ordea, John kasinoko Clementine zerbitzariarekin maitemintzen denean. Aldian behin prostituta gisa ere aritzen da Clementine. Johnek, era berean, beste lagun bat egingo du: Jimmy. Segurtasun-zaindari gisa lan egiten du, eta Sydneyri buruzko sekretu bat jakingo du.