Jerryk aitaginarrebaren auto-saltokian lan egiten du, eta diru premian dago. Pentsatuta zeuzkan plan guztiek huts egin ostean, bi lagun kontratatuko ditu bere emaztea bahitzeko eta aitaginarrebari erreskatea eskatzeko. Baina gauzak ez dira ondo aterako, eta sekulako sarraskia gertatuko da, ustez indarkeriarik ez zutela beharko pentsatu bazuen ere. Marge Gunderson polizia-buruak, zazpi hilabeteko haurdun dagoenak, ikertuko du kasua tinko eta sen onez.