Jason eta Midget nerabe beltzak New Jersey estatuko Newark hirian bizi dira. Auzokide guztien kasuan bezalaxe, beren denbora-pasa gogokoena autoak lapurtzea eta autootan buelta bat ematea da. Jason kokoteraino dago bere amarekin ika-mikan aritzeaz, eta Midgeten apartamentura joango da bizitzera, barruti gatazkatsu batera. Inguru hura kontrolatzen duten poliziakide zurien kontrako enfrentamenduak gero eta gogorragoak dira, eta ondorio latzak izango dituzte.