Neil McCauley eta bere gaizkile-taldea dirutza handiak eskuratzeko lan makurretan ibiltzen dira; banketxeetako kutxa blindatuak lapurtzen, esaterako. Baina Vincent Hanna tenientea eta bere poliziakide-taldea atzetik izango dituzte. Neil eta Vincent elkarren tankerakoak dira alderdi askotan, baita beren bizitza pribatuetan ere. Neil, bere neskalagun Eadyrekin erretiratzekotan dela, Waingroz mendekatzeko tentaldian eroriko da. Garai batean adiskide ziren Neil eta Waingro, baina haserreturik bukatu zuten.