Joshua soldatapeko hiltzaile gupidagabea da, eta Brighton Beach bere txikitako auzora itzuliko da, hainbat lan zikin egitera. Auzo horretantxe bizi da New Yorkeko komunitate errusiarra. Hala, Joshua anaia txikiarekin, hilzorian dagoen amarekin eta aitarekin egingo du topo; anaiak miretsi egiten du, amak oraindik ere maite du, eta aitak, berriz, gorroto bizia dio. Familiarekin elkartu izanak, azkenean, suntsitu egingo dio sortuta zeukan estalki ikaragaitz hori.