Caine Lawson gazte afroamerikarrak indarkeriaz betetako bizimodua darama etxebizitza babestuak dituen Watts barrutian; Los Angeleseko inguru arriskutsuenetako batean, hain justu. Bere lagun Kevin "O-Dog" eta biak, likore-denda bat duten Hego Koreako senar-emazte batzuen hilketan nahastuko dituzte; hortik aurrera, hilketa hilketaren gainean. Institutuan graduatu berri izateak ere ez du libratuko.