Vincent eta Clay anaiordeak aitaren hileta-elizkizunean elkartuko dira lehendabizikoz. Vincent Clay akabatzeko asmotan dabil. Anaiordearen hilotza berea izango balitz bezala ipini nahiko du, ondoren, aita zenaren herentziarekin, munduko beste edozer tokitan bizimodu berri bati ekiteko. Bonbak eztanda egin ostean, Clay bizirik irtengo da. Baina aurpegia berreraiki beharko diote, eta memoria galduta edukiko du.