Dale "Hurricane" Dixon, Star City herrixkako sheriffa da (Arkansas), eta bizimodu lasaia darama. Halako batean, hiru gaizkile arriskutsu Kalifornia aldetik herrira gerturatzen ari direla jakinaraziko diote, eta bidean sekulako sarraskiak egiten ari direla. Dixon gaizkileak atxilotzeko prest egongo da, Los Angeleseko Polizia Departamentuko bi ikerlariren laguntzarekin.