Filmeko bi anaiek bizitzari aurre egiteko oso modu desberdina dute: Joek familian sinesten du, baita errutinan eta plazer txikietan ere; Frank, berriz, bortitza, antisoziala eta suntsitzailea da. Joe bere anaia txikia zuzenduko duelakoan dago, eta bizitzak merezi duela esango dio behin eta berriz, alferrik bada ere. Baina Frank noraezean egongo da: anaiari dion maitasuna batetik, eta bizitzeko amorrua, bestetik.