Frank White droga-trafikatzailea lehiakideak garbitzeko prest irtengo da espetxetik, eta, Robin Hood modernoa balitz bezala, bere lanaren etekinak hiriko pobreen artean banatuko nahiko ditu. Frankek kode etiko berezia du: "Sekula ez dut akabatzen merezita ez daukan inor".