Henry Hill garrantzi handirik gabeko gangsterra da, eta Jimmy Conway eta Tommy De Vitorekin batera lapurreta batean parte hartuko du. Bi horiek anbizio handiagoa dute, ordea, eta lapurretan parte hartu duten guztiak bistatik kenduko dituzte. Hala, mafiaren hierarkian gora egingo dute pixkanaka. Henryri, baina, bere bi kideen arrakastak kalte egin diola irudituko zaio.